حوزه هنری پاتوق فرهنگی هنرمندان فرهیخته کردستان تبدیل شود
کد خبر: 4206097
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

حوزه هنری پاتوق فرهنگی هنرمندان فرهیخته کردستان تبدیل شود

مسئول حوزه هنری کردستان گفت: حوزه هنری استان باید به پاتوق فرهنگی در خور شأن هنرمندان فرهیخته کردستانی تبدیل شود و تحقق این امر، معرفی چهره‌های برجسته هنر استان توسط رسانه‌ها را می‌طلبد.

اسعد فرهادی رئیس حوزه هنری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسعد فرهادی، مسئول حوزه هنری کردستان امروز، 27 اسفند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: حوزه هنری باید به پاتوق فرهنگی در خور شأن هنرمندان فرهیخته استان تبدیل شود و تحقق این امر، معرفی چهره‌های برجسته هنر استان توسط رسانه‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: رسانه پایه و اساس تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و بی شک رسانه متعهد کنار هر دستگاهی قرار بگیرد، آن دستگاه و سازمان حرفی برای گفتن دارد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه از رسانه‌های استان انتظار دارم بیش از پیش حوزه هنری را در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری یاری دهند، گفت: در حال حاضر حوزه هنری کردستان با مشکلات متعددی از جمله نبود ساختمان مواجه است، در حالیکه این نهاد باید مکانی در خور شأن هنرمندان داشته و پاتوق این قشر باشد و در این زمینه نیز نیازمند کمک اهالی رسانه است.

وی یادآور شد: با توجه به ارتباط رسانه‌ها با اقشار مختلف مردم، انتظار داریم این قشر ما را در کشف استعدادهای هنری کمک کنند تا ما نیز بتوانیم بستر لازم را برای پرورش این استعدادها فراهم کنیم.

فرهادی گفت: برای مطرح کردن جایگاه واقعی هنرمندان قلم بزنید و در معرفی انقلاب و خدمات انقلاب به مردم و خدمات مردم به نظام و انقلاب و همچنین توسعه ادبیات پایداری ما را یاری دهید.

انتهای پیام
captcha