سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان سمنانی برگزار شد
کد خبر: 4205893
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان سمنانی برگزار شد

سومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی در استانداری سمنان برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان سمنانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، ۲۷ اسفندماه در سومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان که با حضور منصور شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان، حجت‌الاسلام دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران زن و تعدادی از الگوهای برتر عفاف و حجاب استان سمنان با بیان اینکه با توجه به آیه‌های قرآنی مبنی بر اینکه حجاب مصونیت است گفت: همان‌طور که شما زنان ورزشکار ایرانی ثابت کردید با حجاب هم در مسابقات ورزشی می‌توان شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در سطح استان به سرانجام رسیده که طی آن بیش از ۲۲ پروژه ورزشی در سطح استان به افتتاح رسیده است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه پرچم جمهوری اسلامی توسط ورزشکاران استان سمنان به اهتزار در آمده که جای قدردانی دارد، اظهار کرد: ورزشکاران استان همراهی خوبی در رویدادهای مهم سیاسی نظیر انتخابات داشتند.

هاشمی از برنامه‌های ویژه این استان در بخش جوانان خبر داد و افزود: دولت سیزدهم همواره به دنبال رفع مشکلات جوانان این مرز و بوم بوده و در سطح استان نیز اقدامات خوبی به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه باید به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌های فرهنگی، ورزشی برای جوانان در سطح جامعه برگزار شود، یادآور شد: در سال جاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان به‌دلیل پرداخت تسهیلات به جوانان، راهیابی ورزشکاران استان به مسابقات کشوری و جهانی و همچنین اهدای زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در سطح کشور پیشگام بوده است.

انتهای پیام
captcha