اعلام نتایج جشنواره قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا
کد خبر: 4205752
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

اعلام نتایج جشنواره قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا

کارشناس حوزه قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان نتایج سی‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی وزارت علوم در مرحله دانشگاهی و بخش آوایی را اعلام کرد.

جشنواره قرآن و عترت دانشجوییبهرام مسعودیان، کارشناس حوزه قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از اعلام نتایج سی‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی وزارت علوم خبر داد و گفت: این دور از مسابقات در مرحله دانشگاهی برگزار شد. در رشته‌های بخش آوایی بخش بانوان مرضیه جلالوندیان و سمیه سلطانی نصرتی موفق به کسب رتبه اول، زینب علاقه رتبه دوم، زهرا سعادتمند رتبه سوم، فاطمه جعفریان رتبه چهارم و فاطمه فراهانی موفق به کسب رتبه پنجم رشته قرائت ترتیل شدند.

وی افزود: در قرائت تحقیق بانوان اکرم رستمی، فاطمه حیدری، سمیه رضایی راد و زهرا چشمه قصابانی به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند. در شته دعاخوانی نیز کسی از شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه اول تا سوم نشد و هدی صمدی مهر حائز رتبه چهارم، مریم خوش نیت رتبه پنجم و خدیجه جوکار رتبه ششم شدند.

مسعودیان با اشاره به اینکه در رشته داستان نویسی بخش بانوان زهرا حشمت افخم موفق به کسب رتبه اول شد، یادآور شد: در رشته نمایش نامه نویسی مهسا موافق رتبه دوم این بخش را کسب کرد.

کارشناس حوزه قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان با اعلام نفرات برتر بخش آقایان تصریح کرد: در رشته قرائت ترتیل رتبه‌های اول تا سوم از آنِ کسی نشد، مهدی خادمی موفق به کسب رتبه سوم، محمد رضا هادی رتبه چهارم، منتظر هاشم از کشور نیجریه موفق به کسب رتبه پنجم و محمد نظیفی حلیلو  از کشور نیجریه موفق به کسب رتبه پنجم این دور از مسابقات شد.

وی با بیان اینکه در رشته قرائت تحقیق سینا محمودی حائز رتبه اول شد، ادامه داد: در رشته اذام سعید اشتری موفق به کسب رتبه اول، مسعود رسولی رتبه چهارم و ابوالفضل بشیری موفق به کسب رتبه پنجم شد. در رشته مداحی ابوالفضل گودرزی رتبه اول را کسب کرد، ابوالفضل علیزاده، علیرضا خلج و میر مهدی گودینی رتبه دوم تا چهارم را کسب کردند. در رشته شعر خوانی وحید برقراری، رضا سلاخوری و علی اکبر محققی به ترتیت اول و سوم شدند. در رشته نمایش نامه نویسی نیز نیما میرزایی حائز رتبه اول شد.

مسعودیان با اشاره به اینکه مسابقات رشته‌های بخش معارفی به صورت مجازی در فروردین سال برگزار می‌شود، بیان کرد: نتایج مسابقات بخش‌های پژوهشی، فناوری، مقاله نویسی و نیز سایر آثار رسیده به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha