خودباوری نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 4204951
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

خودباوری نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری در جامعه ایجاد می‌شود، اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه مرهون همین فرهنگ است.

تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 21 اسفندماه در همایش سرآمدان شاهد و ایثارگر در تبریز، با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری در جامعه ایجاد می‌شود، اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه مرهون همین فرهنگ است. 

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر می‌توانند در گسترش این فرهنگ و ارتقای آگاهی و بصیرت جوانان کمک کرده و جامعه را در این مسیر هدایت کنند.

محمدی، با تأکید بر اینکه انتظار می‌رود خانواده‌های شهدا و ایثارگر در جهت نگهداشت هویت اسلامی و دینی جامعه تلاش کنند، اظهار کرد: وزارت کشور و استانداری آذربایجان‌شرقی از طرح‌هایی که در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود، حمایت می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در این راستا ۶۰ هزار میلیارد ریال در سطح کشور برای حمایت از این طرح‌ها که از سوی سازمان‌های مردم نهاد اجرا می‌شود، اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، جلوی آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد، ادامه داد: در زمان کنونی آسیب‌های اجتماعی خطر بزرگی برای جامعه است و با توجه به اینکه دشمن در حوزه‌های مختلف از ما شکست خورده است، تلاش می‌کند بنیان خانواده را در کشور ما متزلزل و جوانان را گمراه کند.

محمدی، با تأکید بر قدردانی از خون شهدا و خانواده‌های معظم آنان، یادآور شد: جامعه برای پویایی و رسیدن به اوج کمال باید با شهیدان همگام باشد و مردم برای عزیزتر شدن نزد خداوند باید در راه قدردانی از شهدا و خانواده های آنان گام بردارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: توصیه شهدا این است که مردم برای پیروزی و موفقیت بیشتر نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از این نظام به عنوان حرم محافظت کنند.

انتهای پیام
captcha