1708 تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگری ایلام پرداخت شد
کد خبر: 4204192
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
در سه سال گذشته

1708 تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگری ایلام پرداخت شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: طی سه سال گذشته یک هزار و ۷۰۸ فقره تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگری استان پرداخت شده است.

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید ایلامبه گزارش ایکنا، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، امروز، 18 اسفندماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به بزرگداشت روز شهید از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه اظهار کرد: استان ایلام دارای سه هزار شهید و ۱۶ هزار نفر جانباز است و درواقع بیش از ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام ایثارگر هستند و این یعنی ایلام جزو استان‌هایی است که بالاترین میزان ایثارگر را نسبت به جمعیت خود دارد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: طی سه سال گذشته بیش از ۴۲ هزار و ۹۰۰ دیدار در مناطق مختلف استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و با حضور همه مسئولان استانی و شهرستانی انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته ۲۱ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان مورد پایش سلامت قرار گرفتند، گفت: در مدت مذکور یک هزار و ۷۰۸ فقره تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگری ایلام پرداخت شده است. همچنین یک هزار و ۷۵۳ فقره تسهیلات مسکن طی سال ۱۴۰۰ و ۷۸۰ فقره نیز طی سال ۱۴۰۱ به متقاضیان حوزه ایثارگران استان پرداخت شده است.
 
اسدی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان ایلام تبدیل وضعیت شده‌اند، بیان کرد: فرایند ثبت‌نام آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد شروع شده است و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha