انقلاب، تمدن‌سازی در کلاس جهانی است
کد خبر: 4204048
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

انقلاب، تمدن‌سازی در کلاس جهانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه انقلاب، تمدن‌سازی در کلاس جهانی است، گفت: مفتخریم که کردستان بنابر گفته رهبر معظم انقلاب از کردستان به عنوان یک استان فرهنگی یاد می‌شود چراکه هنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین غلتیده و به وضوح می بینیم مردان و زنان این سرزمین هنر را در وجود خود دارند.

آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اسفند در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کردستان که امروز، ۱۷ در سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، هنر را یک اثر خارق‌العاده توصیف کرد که به صورت عادی خلق نمی‌شود، گفت: انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن نیز این قاعده مستثنی نیست چراکه یک اثر فوق‌العاده فاخر هنری است.

وی با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی، ذاتا از هنر است، افزود: ملت با عظمت ایران با یک حرکت که محصول مجاهدت و تلاش‌های شخصیت‌های بسیار بزرگی در جغرافیای اسلام است، این انقلاب را شکل دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شکل‌گیری انقلاب اسلامی را یک کار هنرمندانه دانست و بیان کرد: این انتخاب به همت شیرمردان و شیر زنان شکل گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه ایران در جریان جنگ هزینه‌های زیادی متحمل شد و شهیدان زیاد تقدیم کرد که شناخته نشده باقی مانده‌اند‌، ادامه داد: دنیای استکبار فکر می‌کرد که می‌تواند در عرض چند ماه این انقلاب را ساقط کند اما سخت در اشتباه است، بنابراین رسالت بزرگی بر عهده انقلاب و مسئولان آن است.

رمضانی با اشاره به اینکه انقلاب، تمدن‌سازی در کلاس جهانی است، یادآور شد: مفتخریم که کردستان بنابر گفته رهبر معظم انقلاب از کردستان به عنوان یک استان فرهنگی یاد می‌شود چراکه هنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین غلتیده و به وضوح می بینیم مردان و زنان این سرزمین هنر را در وجود خود دارند.

وی بر لزوم تبیین و شناخت این افراد فاخر در انقلاب تأکید کرد و گفت: کردستان از جمله استان‌هایی است که این ظرفیت را دارد در قالب هنر به این مفاخر بپردازد و از قاب و تصویر هنر، مفاخر هنری را معرفی کند.

انتهای پیام
captcha