جشنواره تاتر مسجد زمینه انس نوجوانان با مسجد را فراهم می‌کند
کد خبر: 4203814
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

جشنواره تاتر مسجد زمینه انس نوجوانان با مسجد را فراهم می‌کند

مدیر کانون فرهنگی هنری معصومیه(س) مصلی امام حسن مجتبی (ع) محمدشهر کرج گفت: جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با جریان‌سازی، امکانی فراهم کرده تا نوجوانان بیش ‌از پیش با مسجد انس بگیرند.

جشنواره تاتر مسجد

شکوفه گلبارانی، مدیر کانون فرهنگی هنری معصومیه(س) مصلی امام حسن مجتبی (ع) محمدشهر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راهیابی فعالان این کانون فرهنگی به مرحله کشوری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم ارزشی است و مسجد مقدس‌‌ترین جایگاه تبلیغ معارف دینی است و جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با جریان‌سازی، امکانی فراهم کرده تا نوجوانان بیش ‌از پیش با مسجد انس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه رقابت در مرحله کشوری تئاتر بچه‌های مسجد یک فرصت و ظرفیت برای هنرمندان عرصه هنر تئاتر است، افزود: تئاتر با رویکرد دینی و معرفتی بستری برای رشد و تکامل انسانی است و در این مسیر هموارکردن راه از طرف مسئولان امر اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

این فعال فرهنگی با تاکید براینکه از رسالت‌های کانون‌های مساجد تربیت هنرمند طراز انقلاب اسلامی در بستر مساجد است، گفت: تئاتر بچه‌های مسجد می‌تواند نخبه‌های متعهد انقلابی را در عرصه تئاتر و نمایشنامه‌نویسی شناسایی و تربیت کند و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد.

گلبارانی توضیح داد: تمرین‌های مستمر با هدف تقویت فن بیان، آمادگی بدن و اتودهای نمایشی از جمله چارچوب‌های اجرایی در جریان تمرین‌های مستمر در قالب تئاتر بچه‌های مسجد است.

 

 

انتهای پیام
captcha