فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پرثمر است
کد خبر: 4203687
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
مدیرکل ارشاد لرستان:

فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پرثمر است

اعظم روانشاد با بیان اینکه مساجد پایگاه اجتماعی و فرهنگی هستند، گفت: تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بستر مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ترویج و نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی است.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ۱۵ اسفندماه در دیدار با کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان، با اشاره به جایگاه مساجد از صدر اسلام تاکنون اظهار کرد: سیره عملی پیامبر گرامی اسلام(ص) نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه مساجد و فعالیت‌های مسجد‌محور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد: تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بستر ایجاد مساجد به پایگاه‌های اجتماعی است.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌محوری فعالیت کانون‌های مساجد افزود: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد افراد نخبه، ورزشکاران، کنشگران، افراد توانمند، نیازمندان و آسیب‌های اجتماعی شناسایی و با برنامه‌ریزی در راستای تقویت توانمندی‌ها و مبارزه با آسیب‌ها اقدام شود.

روانشاد با بیان اینکه در راستای تقویت فعالیت کانون‌های مساجد و احیای جایگاه مساجد، هم‌افزایی و اتحاد بین دستگاه‌های فرهنگی ضروری است، گفت: هم‌افزایی و وحدت بین دستگاه‌های فرهنگی بستر حرکت جامعه به سمت توسعه و پیشرفت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام حمایت از فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد: این اداره‌کل آماده همکاری و مشارکت در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

انتهای پیام
captcha