توزیع 21 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس البرز
کد خبر: 4203675
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

توزیع 21 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس البرز

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز از توزیع بیش از 21 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس و هنرستان‌های این استان خبر داد.

تجهیزات آموزشی مدارس

حمید مسعودی، سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور در خصوص حرفه‌آموزی به دانش‌آموزان در هنرستان‌ها، توزیع تجهیزات نوین آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی در کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها را با جدیت دنبال می‌کنند و در سال تحصیلی جاری اعتباراتی برای خرید تجهیزات هنرستان‌های فنی استان البرز تخصیص داده شد.

مسعودی اضافه کرد: با این اعتبارات ۵۵۲ قلم تجهیزات و ماشین‌ابزار شامل تجهیزات رشته مکانیک، رایانه، چرخ خیاطی، اتوبرقی و دوربین عکاسی برای هنرستان‌های البرز خریداری شده است.

وی گفت: اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات اداری و کمک آموزشی مدارس عادی از قبیل صندلی، نیمکت، فایل، کمد، تخصیص یافته که این تجهیزات در مرحله خرید و توزیع است.

این مسئول بیان کرد: دولت سیزدهم در راستای ارتقای مهارت‌آموزی، رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی و ایجاد نشاط در مناطق کم‌برخوردار برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام
captcha