کارگروه امر به معروف «شهید مطهری» دانشکده کشاورزی کرمانشاه ایجاد شد
کد خبر: 4203665
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

کارگروه امر به معروف «شهید مطهری» دانشکده کشاورزی کرمانشاه ایجاد شد

کارگروه امر به معروف و نهی از منکر «شهید مطهری» دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد شد.

تشکیل جلسه شورای فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آخرین جلسه شورای فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی با حضور اعضای این شورا صبح امروز، ۱۵ اسفندماه در سالن جلسات این دانشکده برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا امیری‌پریان، مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دفتر در نیمه دوم سال اظهار کرد: بخشی از این اقدامات در حوزه عفاف و حجاب و در بخش‌های سیاسی، تبیینی، تشویقی و اثباتی بوده است.

وی افزود: ابلاغ مصوبات مرتبط با عفاف و حجاب، راهبرد‌های پشتیبانی، ترویج مطالعات و پژوهش و آموزش، استفاده از ظرفیت ساختار‌ها و رعایت الزامات نگرشی متولیان و مجریان بخشی دیگر از فعالیت‌های انجام شده در این خصوص بوده که توسط دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه پیگیری می‌شود.

مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه به طرح‌های عفاف و حجاب در این دانشکده نیز اشاره و اظهار کرد: در دانشکده طرح‌ها و برنامه‌هایی به‌منظور ترویج غیرمستقیم حجاب و عفاف انجام شده که اکثراً با محتوایی برای فرهنگ‌سازی فلسفه حجاب و عفاف بوده است.

امیری‌پریان با اشاره به اینکه درخصوص عفاف و حجاب زمانی به وضعیت مطلوب دست خواهیم یافت که افراد خاطی در این زمینه را به جای طرد با کار فرهنگی جذب و موافق کنیم، گفت: در این راستا به همت دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به ایجاد کارگروه امر به معروف و نهی از منکر «شهید مطهری» اقدام کردیم که امید است در سال جدید بتوانیم کار‌های اثربخشی در این راستا به سرانجام برسانیم.

وی در پایان با اشاره به بخشی از کار‌های علمی انجام شده در دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی بیان کرد: کارگروه «شهید ستاری» برای کلاس‌های آموزشی و علمی طی سال جدید تشکیل شده و برای بهبود وضعیت علمی دانشجویان در این دانشکده تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha