فرمانده سپاه چهارمحال وبختیاری به نیابت از شهید «کریم بیاتی» رأی داد + فیلم و عکس
کد خبر: 4202813
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

فرمانده سپاه چهارمحال وبختیاری به نیابت از شهید «کریم بیاتی» رأی داد + فیلم و عکس

فرمانده سپاه چهارمحال وبختیاری صبح امروز،11 اسفندماه با حضور در منزل خانواده سردار شهید «کریم بیاتی» و تسلیت درگذشت پدر این شهید بزرگوار، در مدرسه رقیه(س) اشکفتک آرای خود را به صندوق انداخت.

علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم ع

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه چهارمحال وبختیاری صبح امروز ۱۱ اسفندماه با حضور در منزل خانواده سردار شهید «کریم بیاتی» و تسلیت درگذشت پدر این شهید بزرگوار، در مدرسه رقیه(س) اشکفتک آرای خود را به صندوق انداخت.

اکبری در این برنامه به خبرنگاران گفت: امروز توفیق یافتم به نیابت از شهدا به‌ویژه امیر سرلشکر «کریم بیاتی» در منزل خانواده این شهید برای تسلیت درگذشت پدر شهید حضور یافتم و در این شعبه اخذ رأی در منطقه اشکفتک جهت رأی‌دهی حاضر شدم.

وی ادامه داد: امروز مردم کشور برای شرکت در انتخابات که به تعبیر مقام معظم رهبری یک جهاد است، به شعب اخذ رأی می‌روند و این جهاد برای تمام کسانی که واجد شرایط رأی‌دهی هستند، واجب عینی است.

اکبری بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی نهاده شده است و یکی از روش‌های تحقق مردم‌سالاری همین حضور گسترده در انتخابات است و خوشبختانه اخباری که می‌رسد حاکی از استقبال گسترده مردم در جای‌جای استان از دقایق آغازین صبح است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان تلاش داشتند انتخابات را تحریم یا تضعیف کنند اما تا این لحظه موفق نبودند و قطعاً مردم استان ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری به تبعیت از رهبر انقلاب و هم‌پای مردم سراسر کشور با مشارکت حداکثری خود این امید واهی را از بین خواهد برد.

 
انتهای پیام
captcha