دعوت مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برای شرکت در انتخابات
کد خبر: 4202626
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

دعوت مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برای شرکت در انتخابات

علیرضا زندوکیلی؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران با صدور پیامی ضمن دعوت از کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان به حضور در انتخابات، مشارکت بالا را نشانگر اقتدار ملی دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ علیرضا زندوکیلی؛ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با صدور پیامی جهت شرکت در انتخابات از آمادگی کتابخانه‌های استان برای برگزاری این رویداد مهم خبر داد و گفت: در انتخابات 11 اسفندماه 1402 بیست باب از کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مردمی، به عنوان شعب اخذ رأی، میزبان حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شدند و کتابداران و کارکنان این کتابخانه ‌ها نیز به عنوان عوامل اجرایی، در این اقدام ملی فعالیت خواهند داشت.

متن پیام علیرصا زندوکیلی؛ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به این شرح است:

«به نام آنکه جان را فکرت آموخت. به لطف عنایت الهی و به کوری چشم بدخواهان این دین و آیین و سرزمین، نظام جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۱۱ اسفندماه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خود را برگزار خواهد کرد.

ملت بصیر و آگاه ایران صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه‌ها و تعدد آراء و نظرات، در یک موضوع وحدت نظر دارند و آن دوست داشتن و مهرورزی به این سرزمین و مهد تمدن و فرهنگ و ادب است.مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی بوده و حضور مردم در پای صندوق رای بسیار مهم است.از کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان دعوت می‌کنم تا نسبت به احقاق حق و ادای تکلیف خود در انتخابات ۱۴۰۲ شرکت کنند و همچون گذشته حافظ ایران عزیز باشند. ان شاء الله.»

 

انتهای پیام
captcha