رقابت ۲۳۱ نفر در قزوین برای چهار کرسی مجلس
کد خبر: 4201392
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

رقابت ۲۳۱ نفر در قزوین برای چهار کرسی مجلس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در این استان ۲۳۱ نفر در سه حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس به رقابت خواهند پرداخت و امیدواریم روز ۱۱ اسفندماه نقطه عطفی در مسیر رسیدن به قله‌ها رقم بخورد.

انتخابات

به گزارش ایکنا از قزوین، عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، در جلسه شورای اداری که با حضور احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس‌جمهور، امروز، سوم اسفندماه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: از آغاز فرآیند انتخابات در کشور که اواسط مردادماه بود مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌ها شکل گرفت و با شکل‌گیری ستاد انتخابات تلاش شده مجموعه‌ای از اقدامات به نحو احسن پیگیری شود تا انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان قزوین به‌صورت شایسته برگزار شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و دستگاه‌های شهرستانی با ابلاغ فرمانداران تا ۱۳ اسفندماه جاری در حالت آماده‌باش قرار دارند و باید مجموعه تجهیزات و منابعی که در اختیار دارند را مهیای برگزاری شایسته انتخابات کنند. نکته دیگر تأکید بر اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزد و کاندیدای خاصی است که خوشبختانه در سطح استان این فضا به نحو مطلوبی اتفاق افتاده به جز موارد محدودی که منجر به تذکراتی شد و مورد دیگری که اتفاقی افتاد و دستگاه قضا ورود کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: کارشناس در حوزه آی‌تی(IT) به‌طور جدی نیاز داریم در این روزها باید دست به دست هم بدهیم تا این افراد نیز در فرآیند انتخابات قرار گیرند تا کمک حال جریان باشند. یک هزار و ۹۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان و شهرستان قزوین فعال خواهند بود که از این آمار ۸۳۹ شعبه ثابت و ۲۵۷ شعبه سیار هستند.

وی بیان کرد: دستگاه‌هایی که خودروهای کمک‌دار در اختیار دارند باید در این ایام آماده خدمت‌رسانی باشند، چراکه از روز شنبه شرایط جوی تا پایان هفته تغییر خواهد کرد و بارندگی خواهیم داشت و نیاز است که خودروهای کمک‌دار آماده باشند؛ در این راستا نیز ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در موضوع خودرو نامه‌ای ارسال کردند تا اگر نیاز بود از این ظرفیت نیز بتوانیم استفاده کنیم.

این مسئول گفت: موضوع بعدی مدیریت و پیشگیری از هرگونه نارضایتی است در این ایام جلسات متعدد رصد نارضایتی اجتماعی را داشتیم و تذکرات را مکتوب اعلام کردیم تا اگر در موضوعی نارضایتی اجتماعی وجود داشت حواس جمع، حساس، هوشیار، ورود به موقع و پیشگیری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نگاه دولت این است که همه مدیران در دستگاه‌های اجرایی مختلف در بطن مردم مدیریت کنند تا کسی تولید نارضایتی نکند. تأکید بر مشارکت حداکثری نیز از مواردی است که باید به‌عنوان یک اصل جدی به آن توجه شود تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: فایل‌های آموزشی را در اختیار دست‌اندرکاران حاضر در شعبه اخذ رأی قرار داده شده و خوشبختانه طبق موارد اعلام شده در استان قزوین نسبت به دوره قبل در حوزه آموزش ۳۰ درصد بهتر عمل کرده‌ایم. در استان قزوین ۲۳۱ نفر در سه حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس به رقابت خواهند پرداخت و امیدواریم روز ۱۱ اسفندماه نقطه عطفی در مسیر رسیدن به قله‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha