ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی البرز ادامه دارد
کد خبر: 4201149
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی البرز ادامه دارد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز از استقبال قابل توجه دانشگاهیان استان از نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد.

جشنواره قرآن و عترت

عباس کاویانی،  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) این دانشگاه در استان همزمان با سراسر کشور تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد، اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه جامع علمی کاربردی در گروه‌های کارکنان و مدرسان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه کارکنان و مدرسان شرکت‌کنندگان در سه بخش آوایی، کتبی و پژوهشی و در گروه دانشجویی در هفت بخش آوایی، کتبی، پژوهشی، ادبی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای و هنری می‌توانند ثبت‌نام و رقابت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: علاقه‌مندان بخش آوایی این دوره از مسابقات می‌توانند در یکی از رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک، دو، پنج، ۱۰ و ۲۰ جزء پیوسته و حفظ کل، دعاخوانی، صحیفه سجادیه، مداحی و اذان ویژه آقایان شرکت کنند. 

کاویانی تصریح کرد: دانشگاهیان علاقه‌مند برای اطلاع از جزئیات آیین‌نامه و رشته‌ها و نیز ثبت‌نام در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی quran.uast.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha