اجرای ۱۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته جوان در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4201071
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

اجرای ۱۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته جوان در چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته جوان در سطح استان خبر داد.

طهماسب شیروانی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، طهماسب شیروانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته جوان در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده و هفته مصادف با میلاد مبارک ایشان به عنوان هفته جوان انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری از ۳۰ بهمن‌ماه تا ششم اسفندماه هفته جوان نامگذاری شده و روز پایانی این هفته همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) است که به همین مناسبت در سراسر استان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین و تجلیل از جوانان برتر استان، افتتاح مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، همکاری در برگزاری جشن‌های وصال برای ۴۰۰ زوج دانشجو، اجرای طرح اردوی راهیان پیشرفت، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده محترم شهدا از اهم این برنامه‌ها هستند.

شیروانی اظهارکرد: برگزاری رویداد جامعه‌پرداز، رویداد نماشو، دوره ملی دانش‌افزایی مراکز مشاوره ازدواج و تعالی خانواد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانش‌افزایی ازدواج، کارگاه‌های توانمندسازی اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد امور جوانان استان و مسابقات فرهنگی و ورزشی در سراسر استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان در سراسر استان است.

انتهای پیام
captcha