کارگاه تخصصی «انقلاب اسلامی و مسئله انتخابات» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4200742
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
ویژه دانشجومعلمان

کارگاه تخصصی «انقلاب اسلامی و مسئله انتخابات» در لرستان برگزار شد

کارگاه تخصصی «انقلاب اسلامی و مسئله انتخابات» ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان به میزبانی پردیس آیت‌الله کمالوند این دانشگاه برگزار شد.

کارگاه تخصصی «انقلاب اسلامی و مسئله انتخابات» در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه تخصصی «انقلاب اسلامی و مسئله انتخابات» ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری انجمن تاریخ دانشگاه فرهنگیان لرستان امروز، 30 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات پردیس آیت‌الله کمالوند این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قربانی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این نشست به تشریح اصول قانون اساسی مرتبط با مسئله انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات یکی از ارکان شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران است که همواره مورد توجه بوده است.

وی به پاره‌ای از انتظارات و خواسته‌های مردم از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان به روش‌های مختلف از جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، تحریم، جنگ نرم به دشمنی با انقلاب اسلامی پرداخته‌اندريال اما با هوشیاری مردم و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره توطئه‌های دشمن خنثی شده است و نتوانسته کاری از پیش ببرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به راهبردهای دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفندماه، از دانشجویان خواست در انتخابات پیش‌ رو مشارکت حداکثری داشته باشند و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند، چراکه این انتخابات برای نظام اسلامی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

یادآور می‌شود، همچنین طی هفته گذشته نیز نشست هم‌اندیشی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان لرستان با موضوع «جامعه دانشگاهی در امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین لونی، استاد سطح عالی حوزه در سالن کنفرانس دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی(ره) خرم‎آباد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha