فراخوان جشنواره «حیات» در گلستان اعلام شد
کد خبر: 4200464
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

فراخوان جشنواره «حیات» در گلستان اعلام شد

مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به فراخوان جشنواره قرآن و عترت «حیات»، گفت: این جشنواره با هدف قرابت بیشتر دانشجویان با قرآن و تحقق سبک زندگی اسلامی از سوی مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی در گلستان اعلام شد.

فراخوان جشنواره «حیات» در گلستانعلی خواجه، مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت «حیات» با محوریت سبک زندگی اسلامی، گفت: این جشنواره با عنوان حیات (حس یک انتخاب تازه) و با هدف قرابت بیشتر دانشجویان با قرآن و عترت است.

مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی گلستان، جشنواره قرآنی «حیات» را یکی از بخش‌های طرح حیات برشمرد و افزود: این طرح با هدف ترویج علوم و معارف قرآنی، با رویکرد تربیت آحاد دانشجویان و در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی در حوزه انس با قرآن کریم و مفاهیم مکتب نورانی اهل بیت(ع) تعریف شده است.

خواجه با تأکید بر اینکه جشنواره حیات به همت مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی گلستان برای دانشجویان برگزار شده است، ادامه داد: دانشجویان می‌توانند تا ۱۶ اسفندماه در رشته‌های گوناگون شامل حفظ موضوعی آیات، حفظ سور‌ه منتخب، گرافیک(طراحی پوستر و نماهنگ)، فیلم کوتاه، عکاسی، خوشنویسی، اذان تقلیدی، قرائت تقلیدی، دعاخوانی و مداحی اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه بخش هنری(گرافیک، فیلم کوتاه، خوشنویسی و عکاسی) مستقیماً در مرحله کشوری داوری خواهند شد، ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان طالقانی، مجتمع فرهنگی دانشجویی۱۳ آبان، سازمان بسیج دانشجویی مرکز قرآن و عترت و یا به نشانی @fmkelasi در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به اینکه به برگزیدگان این جشنواره جوایزی از جمله کمک‌ هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس اهدا می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر در بخش آقایان با شماره 09115305437 و در بخش بانوان با شماره 09964258241 می‌توانند تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha