پیام فرمانده سپاه امام رضا(ع) به‌مناسبت روز پاسدار
کد خبر: 4199584
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

پیام فرمانده سپاه امام رضا(ع) به‌مناسبت روز پاسدار

فرمانده سپاه امام رضا(ع) به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار این روز را به تمامی سبزپوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«ولایتمداری و اخلاص از مؤلفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر عزت و افتخار طی مسیر کرده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت(ع) است. عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیروهای نظامی متمایز می‌کند توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

پاسدار انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ولایتمداری و اخلاص از مؤلفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی بوده و موفقیت‌های درخشان این نهاد در انجام مأموریت‌ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به مؤلفه‌های مهم و معنوی به‌دست آمده است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت بوده و امروز نسل جوان مؤمن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبکِ زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفاً نظامی نیست و پاسداران مؤمن و جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و به‌خصوص محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش‌آفرینی می‌کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha