اجرای طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستان
کد خبر: 4199457
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

اجرای طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستان

دوره آموزشی ـ تربیتی طرح «معراج» با رویکرد نماز ویژه دانشجو‌معلمان لرستانی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان برگزار می‌شود.

طرح معراجبه گزارش ایکنا از لرستان، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان و با همکاری ستاد اقامه نماز لرستان دوره آموزشی ـ تربیتی طرح معراج با رویکرد نماز ویژه دانشجومعلمان لرستانی برگزار می‎شود.

این دوره آموزشی در سرفصل‌های نمازشناسی و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، شیوه‌های دعوت به نماز، آداب و اسرار نماز، نماز و بندگی، تفسیر آیات نماز و نقش نماز در تحکیم خانواده و سبک زندگی، پرسمان(مهارت‌های پاسخگویی در شبهات نماز) برگزار می‏‌شود.

منابع آزمون این دوره آموزشی نیز کتاب «مهارت‌های معلمی» و «شیوه‌های دعوت به نماز» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، کتاب «دعوت دانش‌آموزان به نماز» تألیف محمدعلی جابری، کتاب لوح فشرده «از محراب تا معراج» (مجموعه نرم‌افزار اندروید مرکز تخصصی نماز که از سامانه قنوت قابل دریافت است، اعلام شده است.

شرکت در این دوره برای مخاطبان الزامی است و برای کلیه شرکت‌‌کنندگان در دوره گواهی پایان دوره صادر خواهد شد و از 310 نفر از شرکت‌کنندگان کشوری که 80 درصد نمره قبولی را در آزمون پایانی کسب کنند، به قید قرعه به هر نفر مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‎توانند برای ثبت‌نام مشخصات خود(نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره دانشجویی) را به شماره  09330997615 به نام آقای اسدی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha