صحنه‌ انقلاب هیچ‌گاه از حضور مردم خالی نمی‌ماند
کد خبر: 4199168
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

صحنه‌ انقلاب هیچ‌گاه از حضور مردم خالی نمی‌ماند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران این عرصه را محل تلافی کم‌کاری مسئولان نمی‌دانند و هیچ‌گاه عرصه‌های مهم انقلاب از حضور آنها خالی نمی‌ماند.

مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهانحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: حضور در صحنه‌های انقلاب در مسیر حفظ نظام و خون شهداست و هیچ‌گاه این عرصه‌های مهم از حضور مردم خالی نمی‌ماند.

وی این حضور حماسی و کناره‌گیری نکردن برای حضور را ناشی از فهم مردم در حمایت از نظام دانست و افزود: ملت ایران هیچ‌گاه این عرصه را محل تلافی کم‌کاری مسئولان نمی‌دانند و با حضور خود از نظام و آرمان‌های انقلاب حمایت خواهند کرد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، هیچ جای نگرانی برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات وجود ندارد و آنان همواره در صحنه‌های گوناگون و هر کجا که نیاز باشد، حاضر می‌شوند و سهم خود را نسبت به انقلاب ایفا می‌کنند.

وی به اهمیت هر ساله راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و تصریح کرد: تجدید پیمان با آرمان‌های نظام در این راهپیمایی‌ها مشخص می‌شود و این روز، زمانی برای مباهات و جشن پیروزی‌ست که به افتخار آن همه حاضر می‌شویم. امسال با حضور در راهپیمایی، علاوه بر ایجاد ناامیدی در دشمن باعث دلگرمی مردم غزه خواهیم شد و رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی می‌کنیم.

فوقی با اشاره به کشتار کودکان بی‌گناه غزه یادآور شد: شعارهای حاضران در راهپیمایی در حمایت از ملت‌های آزادی‌خواه، دشمن را نگران و پریشان می‌کند و باعث می‌شود تا ملت‌های مظلوم دنیا در برابر استکبار جهانی و اسرائیل ایستادگی کنند و دلگرم باشند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی برای حمایت از پیشرفت‌های نظام و قدرشناسی از دستاوردها بیان کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و نباید مورد بی‌مهری قرار گیرد؛ حضور حماسی در صحنه‌های انقلاب نیز پاسداشتی برای این ارزش‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha