میزبانی همدان از 7 محفل قرآنی در هفته قرآن
کد خبر: 4198527
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

میزبانی همدان از 7 محفل قرآنی در هفته قرآن

رئیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در همدان از برگزاری هفت محفل قرآنی در هفته قرآن و عترت خبر داد.

محسن ورمزیار، رئیس مجمع اساتید قاریان و حافظان قرآن کریممحسن ورمزیار، رئیس مجمع اساتید قاریان و حافظان قرآن کریم، در استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: چندین سال است که از شب مبعث پیامبر(ص) به مدت یک هفته به‌عنوان هفته قرآن و عترت نامگذاری شده است که در این راستا مجمع اساتید و قاریان استان به همراه شورای قرآن و همچنین مؤسسات قرآنی هفت محفل قرآنی در این هفته در شهرستان‌های مختلف استان همدان برگزار می‌کنند.

وی گفت: در این محافل قرآنی علاوه بر تلاوت قرآن، مسابقات قرآنی نیز برگزار شده و به معرفی چهره‌ها، شخصیت‌ها و قهرمانان قرآنی می‌پردازند. این محافل قرآنی تا ۲۶ بهمن‌ماه به مدت یک هفته در مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مقدس و امامزادگان در حال برگزاری است.

ورمزیار با تأکید بر اینکه نامگذاری این هفته به‌عنوان هفته قرآن و عترت بهانه‌ای برای توجه بیشتر به برنامه‌های قرآنی است، افزود: خوشبختانه برای برگزاری این برنامه‌ها، از سال گذشته با استقبال بی‌نظیر قرآنیان و جوانان همراه بودیم و علاوه بر حضور قاریان و مرتلان قرآن، مردم عادی، نمازگزاران مساجد و... نیز استقبال خوبی از این محافل قرآنی داشته‌اند.

وی یادآور شد: اختتامیه این محافل قرآنی در ۲۶ بهمن‌ماه در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) اعتمادیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha