ارائه خدمات هلال احمر البرز به 1500 هزار نفر در مناطق محروم
کد خبر: 4198285
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

ارائه خدمات هلال احمر البرز به 1500 هزار نفر در مناطق محروم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چهار کاروان سلامت هلال احمر با حضور در مناطق کم‌برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی ارائه دادند.

هلال احمر البرز

محمد باقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چهار کاروان سلامت هلال احمر با حضور در مناطق کم‌برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان‌ها در مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌های کرج ، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ به رفع مشکلات درمانی مردم پرداختند، افزود: طی پنج روز گذشته بیش از یک هزارو ۵۰۰ نفر در این مناطق خدمات درمانی و مشاوره‌ای رایگان دریافت کردند.

خلفی بیان کرد: اردوهای سلامت هلال احمر با حضور تعدادی پزشک متخصص و عمومی، پیراپزشک، ماما و روانشناس در خانه‌های هلال روستایی استان البرز برگزار شد.

وی گفت: در این اردوها افزون بر خدمات درمانی در بخش بینایی سنجی، مشاوره‌های روانشناسی خانواده و تحصیلی، مددکاری و مشاوره خدمات اجتماعی، غربالگری قند و فشارخون نیز انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز یادآور شد: داوطلبان با اعزام به مناطق محروم ضمن جذب و عضوگیری از مراجعان، برخی آموزش‌های امدادی مانند نحوه سنجش فشار خون آموزش می‌دهند.

وی افزود : خدمات کاروان سلامت هلال احمر به صورت ادواری در مناطق محروم استان البرز استان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha