«پورثانی» معاون فرهنگی وزارت آموزش و پرورش شد
کد خبر: 4198023
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
شنیده‌ها حاکی است؛

«پورثانی» معاون فرهنگی وزارت آموزش و پرورش شد

شنیده‌ها حاکی از آن است که حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد. حجت‌الاسلام پورثانی پیش از این مسئولیت مدیرکلی فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و اردوگاه‌های وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشت. همچنین وی مسئولیت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل خراسان رضوی را در کارنامه خود دارد.

البته هنوز این خبر به صورت رسمی از وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است اما با پیگیری‌های خبرگزاری ایکنا از منابع مختلف، سکانداری معاونت وزیر آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی برای حجت‌الاسلام پورثانی قطعی است.

پورثانی فروردین امسال بود که طی حکمی از سوی وزیر قبلی آموزش و پرورش به سمت مدیرکلی فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و اردوگاه‌های وزارت آموزش و پرورش منصوب شده بود و تجربه کمتر از یک‌ ساله در حوزه فرهنگی و پرورشی در وزارت آموزش و پرورش دارد اما در این همین مدت محدود اقداماتی قابل توجهی انجام داده است که می‌توان به برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی برای اولین بار، اجرای طرح ماها با شعار «مدرسه آرمانی، هنر آسمانی» و طرح عفاف و حجاب اشاره کرد.

حوزه پرورشی و فرهنگی بسیار حساس است و عموماً به نگاه‌های جدی‌ نسبت به آن وجود ندارد؛ باید صبر کرد و دید برنامه و راهبردی که حجت‌الاسلام پورثانی برای حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ارائه خواهد کرد چیست.

حجت‌الاسلام پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش شد

انتهای پیام
captcha