دومین کشتی کمک‌های مردم ایران راهی غزه شد
کد خبر: 4197791
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

دومین کشتی کمک‌های مردم ایران راهی غزه شد

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: دومین کشتی حامل محموله کمک‌‌های مردم ایران راهی غزه شد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر طی گفت‌وگویی با شبکه خبر سیما با اشاره به اینکه دومین محموله کمک‌های مردم ایران به مردم غزه با عبور از تنگه هرمز راهی این سرزمین شده است، گفت: این محموله تماماً از طریق کمک‌های مردم ایران در اقصی نقاط کشور تهیه شده است.

وی ادامه داد: یک کشتی نیز ماه گذشته برای مردم غزه ارسال شد و این دومین محموله دریایی است که ارسال می‌شود و وزیر امور خارجه نیز از طریق مذاکرات بین‌المللی در تلاش است تا هماهنگی ارسال کمک‌های بیشتری انجام شود.

کولیوند در خصوص نوع کمک‌های ارسالی نیز گفت: دارو و تجهیزات پزشکی به همراه مواد غذایی و اقلام زیستی مثل پتو و لباس در این محموله ارسال شده که این اقلام براساس نیاز مردم مظلوم غزه تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر کشورمان همچنان می‌توانند کمک‌ها نقدی و غیر نقدی خود به جمعیت هلال احمر تحویل دهند، گفت: نیازهای مردم غزه بسیار بیش از محموله‌های ارسالی است و ما همچنان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان گفت: تاکنون بیش از 10 هزار تن اقلام از طریق مردم ایران به مردم غزه اهدا شده است که این حجم از کمک بی‌سابقه بوده و ما از مردم ایران به دلیل اهتمامی که برای کمک به مردم غزه دارند تشکر می‌کنیم.  

انتهای پیام
captcha