اجرای پویش «هر واحد صنفی یک پرچم» در یاسوج
کد خبر: 4197622
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

اجرای پویش «هر واحد صنفی یک پرچم» در یاسوج

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد از راه‌اندازی پویش مردمی «هر واحد صنفی یک پرچم» با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه‌های صنفی خبر داد.

پرچم ایران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عومی اتاق اصناف استان، مهرداد الهی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 14 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم با عنوان ایران قوی ۴۵ سال افتخار با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه‌های صنفی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پویش همه مغازه‌ها در یاسوج به پرچم جمهوری اسلامی مزین می‌شود، افزود: خانواده بزرگ اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان به همت بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری دریغ نمی‌کند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: جامعه اصناف سعی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دارد، تا فضای شهر را برای دهه فجرهر چه بهتر آماده کند و برای این مهم از فضای مغازه‌ها استفاده خواهیم کرد.

الهی با اشاره به اهمیت برنامه‌های دهه فجر و جمله امام خمینی(ره) در مورد اصناف که فرمودند «اصناف و بازاریان بازوان ستبر انقلاب هستند»، تأکید کرد: حفظ شعار و سرودهای انقلابی در ایام دهه فجر برای همه ما لازم و ضروری است و بر همین اساس از ظرفیت صنوف مختلف استفاده شد تا سراسر واحد های صنفی یادآور برنامه‌های یاران انقلابی‌شان باشد.

وی از برنامه اصناف از ۱۶ بهمن‌ماه در یاسوج خبر داد و گفت: نشست بصیرتی با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد، تجلیل از خانواده معظم شهدای اصناف، برگزاری جشن بهار در زمستان ویژه اصناف و همایش پیاده‌روی از اتاق اصناف تا گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha