برگزاری دومین پویش «فجر شهید» به یاد شهدای دانش‌آموز کرمان
کد خبر: 4197597
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

برگزاری دومین پویش «فجر شهید» به یاد شهدای دانش‌آموز کرمان

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در حادثه تروریستی کرمان ۲۶ دانش‌آموز به شهادت رسیدند، گفت: دومین پویش دانش‌آموزی «فجر شهید» به یاد این دانش‌آموزان شهید برگزار می‌شود.

شهدای دانش‌آموز کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، احسان کاشانی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان از برگزاری پویش دانش‌آموزی «فجر شهید» به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: دی ماه در تقویم تاریخ کشور ما شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و شهادت تعدادی از دوستداران سردار که به زیارت ایشان رفته بودند را در خود جای داده است.

وی افزود: در حادثه تروریستی دی ماه امسال ۲۶ دانش‌آموز در کرمان به شهادت رسیدند که اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بر آن است دومین پویش «فجر شهید» را امسال با یاد دانش‌آموزان شهید کرمان برگزار کند.

کاشانی اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند دلنوشته‌های خود را تا ۲۲ بهمن امسال با خط زیبای خود در چند سطر نوشته و عکس آن را از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) به نشانی @fajr_shahid  ارسال کنند. افراد برگزیده ۲۲ اسفندماه امسال و همزمان با روز شهید معرفی می‌شوند و به ۲۶ نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha