اعزام ۲ گروه جهادی دامپزشکی البرز به ایلام و سیستان بلوچستان
کد خبر: 4197354
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

اعزام ۲ گروه جهادی دامپزشکی البرز به ایلام و سیستان بلوچستان

رئیس بسیج جامعه کشاورزی استان البرز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر دو گروه دامپزشکی بسیج جامعه کشاورزی این استان برای خدمات‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار استان‌های ایلام و سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

گروه جهادی دامپزشکی

به گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر شماخی، رئیس بسیج جامعه کشاورزی استان البرز، روز پنجشنبه، 12 بهمن‌ماه در حاشیه آیین بدرقه گروه‌جهادی دامپزشکی بسیج جامعه کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر دو گروه دامپزشکی بسیج جامعه کشاورزی این استان برای خدمات‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار استان‌های ایلام و سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی دامپزشکی ۲۳ و ۲۰ نفره راهی شهرستان دهلران استان ایلام و شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان شدند.

این مسئول هدف از اعزام این گروه‌های جهادی را معاینه و درمان رایگان دام‌های مناطق هدف ذکر کرد و گفت: در این اردوهای جهادی افزون بر توزیع دارو، معاینه و درمان رایگان دام‌ها، آموزش‌هایی نیز برای تغذیه، تولید مثل و درمان دام‌ها به روستاییان ارائه خواهد شد.

شماخی گفت: دو پزشک برای معاینه و درمان روستاییان، تیم جهادی دامپزشکی البرز را در استان ایلام همراهی می‌کنند. گروه جهادی دامپزشکی البرز برنامه چند منظوره‌ای مانند خدمات‌رسانی به اهالی مناطق کم‌برخوردار و توزیع آرد رایگان بین روستاییان ایلام را دنبال می‌کند ضمن آنکه از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس نیز بازدید می‌شود.

انتهای پیام
captcha