افتتاح ۸۹ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی مازندران
کد خبر: 4197300
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

افتتاح ۸۹ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران با تشریح ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، گفت: گرامیداشت دهه فجر از ۱۲ بهمن ماه با افتتاح ۸۹ واحد مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش بهزیستی استان، افتتاح ۳۹ طرح اشتغال ویژه مددجویان و افتتاح مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی سالمندان«گلنسا» و... همراه است.

فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی، مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه دهه فجر تبلور اندیشه‌های پاک امام در آئینه خدمت صادقانه به مردم ایران عزیز اسلامی است، گفت: دهه فجر به معنای بزرگداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و اعتقادات دینی است که جوهره انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد.
 
وی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه‌های ستاد  دهه مبارک فجر بهزیستی استان برشمرد و افزود: تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در سراسر استان و در گلزار‌های شهدا با حضور پررنگ رؤسا و کارکنان بهزیستی انجام می‌شود.
 
مدیر کل بهزیستی مازندران، گفت: برگزاری دیدار‌های صمیمانه با خیرین نیک‌اندیش، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و بازدید از مراکز بهزیستی از جمله برنامه‌هایی است که در ستاد استان و تمامی شهرستان‌های مازندران در این ایام انجام می‌شود.
 
وی از بهره‌برداری ۳۹ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی مازندران همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: بهزیستی استان برای راه‌اندازی این طرح‌ها ۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات به مددجویان واجد شرایط پرداخت کرده است.
 
بریمانی احداث مسکن برای توانمندسازی مددجویان را از جمله رویکرد اصلی بهزیستی برشمرد و افزود: در همین راستا در دهه مبارک فجر ۸۹ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی از آیین افتتاح مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی «گل نسا» در شهرستان عباس آباد خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش کیفیت زندگی سالمندان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۴ نفر، افتتاح می‌شود.
 
مدیر کل بهزیستی مازندران، تصریح کرد: در راستای بهبود و ارتقای زندگی شهروندان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده‌ها مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی «معنا» نیز در شهرستان بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام
captcha