همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4196987
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس

به همت حوزه هنری لرستان، دومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد.

همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان لرستان، سه‌شنبه، ۱۰ بهمن‌ماه میزبان جمعی از دانش‌آموزان، ورزشکاران و مسئولان بود تا از پرافتخارترین مربی ایران، مصطفی بهرامی، مربی تیم معلولان و نابینایان و کم‌بینایان دو و میدانی کشور تجلیل کند. 

پس از قرائت قرآن و همراهی حضار با اجرای سرود ملی، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری استان لرستان با اشاره به بیانات رهبری در تشریح مفهوم پیشرفت، از اهتمام جدی حوزه هنری در معرفی قهرمانان و نخبگان در مأموریتی با عنوان روایت پیشرفت برای امیدآفرینی، رفع موانع پیشرفت و تداوم تلاش حوزه هنری برای این امر سخن گفت.

در ادامه، مستند «آن مرد» ساخته‌ عزیز بابانژاد، عکاس و مستندساز لرستانی روی پرده رفت. این مستند شرحی از لحظات زندگی ورزشی مصطفی بهرامی و چگونگی استعدادیابی و پرورش شاگردانش بود.

در آخرین بخش مراسم، بهرامی به همراه چند نفر از قهرمانان جهان و پارالمپیک به روی سن رفتند تا از پرتره ایشان که توسط هنرمند لرستانی نگین مطیعی با تکنیک آبرنگ کشیده شده بود، رونمایی شود.

در این همایش هدایا و لوح‌ تقدیرهایی که برای اولین بار در چنین جلسات پاسداشتی با تعامل و همکاری همه‌ دستگاه‌های اجرایی استان و رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور محمدرضا مظلومی تهیه شده بود، به همراه هدایای دو نفر از شاگردانش سجاد محمدیان و زینب مرادی‌رشنو توسط نمایندگان دستگاه‌ها تقدیم این هنرمند شد تا از تلاش‌های ایشان برای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی تقدیر کنند.

انتهای پیام
captcha