افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در دهه مبارک فجر
کد خبر: 4196952
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در دهه مبارک فجر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: ۱۳ یادمان دفاع مقدس همزمان با ایام دهه فجر در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ محمدحسین فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان؛ سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه با اعلام خبر افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: یادمان‌های شهدای گمنام در شهرهای هلیلان، مهران، سرابله، دره شهر، لومار و تپه نور شهدا ایلام و روستای زنجیره، بخش‌های سراب باغ، مورموری، حسینیه و نمازخانه آیت‌الله حیدری ایلامی و یادبود مقاومت مردمی ایل کلهر در تنگه کوشک و یادمان و منطقه عملیاتی شرهانی در شهرستان دهلران به بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها به اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به مساحت ۱۸۶۸ متر از سال ۹۲ تا سال ۱۴۰۲ عملیات ساخت و اجرای آن‌ها به طول انجامید.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام گفت: سه یادمان دهستان گنجوان بخش بولی، بخش ماژین و بخش آسمان آباد هم در این دهه با مساحت ۱۵۰ متر کلنگ‌زنی خواهد شد که در تلاش هستیم این پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام
captcha