آمریکا برای ترک عراق، یک روز را هم از دست ندهد
کد خبر: 4196727
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
جنبش نجباء در واکنش به تهدیدهای کاخ سفید:

آمریکا برای ترک عراق، یک روز را هم از دست ندهد

جنبش نجباء با تأکید بر اینکه در تعیین معادله بازدارندگی دست برتر را دارد، به نیروهای آمریکایی هشدار داد که برای خارج شدن از خاک عراق حتی یک روز را هم از دست ندهند.

آمریکا برای ترک عراق، یک روز را هم از دست ندهد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی جنبش نجباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به تهدیدهای دشمن آمریکایی پاسخ داد و اعلام کرد: اشغالگران بدانند که تعیین معادله بازدارندگی به‌دست همان مقاومتی است که تهدیدهای دشمنان را به سخره می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: مقاومت برای ما یک بازی و تفریح گذرا نیست، بلکه باوری عمیق و ثابت است که اجازه نمی‌دهد با تحولات و تهدیدها مرعوب شویم. مقاومت ما در امتداد کلام امام سجاد (ع) است که فرمود: «ما را از مرگ نترسانید زیرا شهادت در راه خدا، رسم و کرامت ماست».

نجباء در ادامه خاطرنشان کرد: گستاخی آمریکا در منطقه ما به‌حدی رسیده که رئیس‌جمهور خرفت ایالات‌متحده نمی‌داند سربازانش در خاک سوریه هستند یا اردن!

در بیانیه مزبور ضمن تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند ما را از هدف‌مان بازدارد و سربازان و مزدورانش ناگزیر از ترک سرزمین ما خواهند بود، تصریح شده است: پادگان‌ها و پایگاه‌های دشمن اشغالگر، داغ موشک‌های ما را چشیده‌اند و گواهی می‌دهند که مقاومت، به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند. پس بهتر است که عبرت بگیرند و برای گریختن، یک روز را هم از دست ندهند!

انتهای پیام
captcha