اکران ۱۶ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در کردستان
کد خبر: 4196663
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

اکران ۱۶ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در کردستان

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران ۱۶ فیلم سینمایی در چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز، 9 بهمن در سینما بهمن سنندج خبر داد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی اصغر دریایی، مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اکران ۱۶ فیلم سینمایی در چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز، 9 بهمن در سینما بهمن سنندج خبر داد و گفت: براین اساس بهترین فیلم‌های تولیدی یک سال اخیر سینمای ایران حداقل در دو سانس در پردیس سینمایی بهمن سنندج و در صورت موافقت سازمان سینمایی در شهر‌های سقز و بیجار هم نمایش داده می‌شوند.

وی افزود: فروش بلیت جشنواره از طریق سامانه سمفا و سکو‌های فروش بلیت سینما تیکت، گیشه هفت، آی تیکت و ایران تیک انجام خواهد شد.

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و در راستای نشاط اجتماعی ویژه برنامه‌ها و رویداد‌های فرهنگی، برنامه‌های شاد هنری در محلات حاشیه شهر سنندج نیز برگزار می‌شود.

وی اجرای موسیقی محلی، هه‌لپه‌رکی و تئاتر خیابانی برای محلات حاشیه شهر سنندج به ویژه محلات نایسر، کانی کوزله، ننله و حسن آباد را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha