ثبت‌نام بیش از 400 نفر در مسابقات قرآن نفت و گاز اروندان
کد خبر: 4196092
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
در بخش بانوان

ثبت‌نام بیش از 400 نفر در مسابقات قرآن نفت و گاز اروندان

مسئول اجرایی دومین دوره مسابقات قرآن و عترت شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 خانم در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مهلت ثبت‌نام تا 10 بهمن‌ماه تعیین شده است.

سیده‌خلثبت‌نام بیش از 400 نفر در مسابقات قرآن نفت و گاز اروندانود موسوی، مسئول اجرایی دومین دوره مسابقات قرآن و عترت شرکت نفت و گاز اروندان در گروه بانوان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دومین دوره مسابقات قرآن و عترت شرکت نفت و گاز اروندان در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات گروه بانوان را خرمشهر بر عهده خواهد داشت، افزود: مسابقات در دو رده سنی 10 تا 16 سال و بالاتر از 16 سال تدوین شده است.

موسوی گفت: مسابقات در رشته‌های حفظ 1 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، کل قرآن، ترتیل و قرائت در بخش شفاهی و شرح خطبه 21  نهج‌البلاغه در بخش کتبی برگزار می‌‌شود. تاکنون بیش از 400 نفر در این دوره از مسابقات از سراسر استان خوزستان ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول اجرایی دومین دوره مسابقات قرآن و عترت شرکت نفت و گاز اروندان این دوره از مسابقات به‌صورت حضوری 12 و 13 بهمن‌ماه جاری در خرمشهر برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند تا 10 بهمن‌ماه به نشانی  https://digiform.ir/c20c249ebe مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. 

انتهای پیام
captcha