پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی مازندران به‌مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع)
کد خبر: 4195861
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی مازندران به‌مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع)

محمدرضا یوسفی‌مهر، رئیس جهاددانشگاهی مازندران با صدور پیامی سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

محمدرضا یوسفی مهر رئیس جهاد دانشگاهی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدرضا یوسفی‌مهر، رئیس جهاددانشگاهی مازندران با صدور پیامی سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر  را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
 
«امام علی‌(ع)، مظهر بی‌مثالی از جوانمردی و ایمان و نقطه اوج انسانیت و عرفان است که اندیشه و کلام ارجمندش، تفسیر شکوه‌مندترین ارزش‌ها و آرمان‌های بشری و تاویل حقیقی حق و کمال‌طلبی است. 
 
مولا علی(ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص) بود و در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشت. «عدالت» بزرگترین شاخص این بزرگ‌مرد است که در مسند قضاوت هیچ‌گاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.
 
زندگی این امام(ع) بزرگوار سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدواریم بتوانیم در تمامی مراحل زندگی رفتار، کردار، گفتار و اعمال خود، علی‌گونه باشیم.
 
مولا علی(ع) پدر معنوی یتیمان و مظلومان بود و زادروزش نیکوترین یادبود برای بزرگداشت مقام و منزلت «مرد» و «پدر» است.
 
سالروز آسمانی میلاد باسعادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی(ع) و روز پدر را به تمام شیعیان و رهروان راهش، پدران معظم شهدا و به‌ویژه همکاران و جامعه دانشگاهی و همه آنانی که در جایگاه پرمسئولیت و رفیع پدر قرار دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سربلندی و سرافرازی همه پدران این مرز و بوم را از خداوند متعال خواستارم.»
انتهای پیام
captcha