69 مسجد استان یزد میزبان دانش‌آموزان معتکف می‌شود
کد خبر: 4195756
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

69 مسجد استان یزد میزبان دانش‌آموزان معتکف می‌شود

دبیر ستاد هماهنگی اعتکاف دانش‌آموزی استان یزد با اشاره به اینکه 69 مسجد در سطح استان میزبان دانش‌آموزان معتکف می‌شود گفت: تاکنون بیش از 8200 دانش‌آموز برای اعتکاف رجبیه ثبت‌نام کرده‌اند.

سیدیحیی نجم‌الهدی، دبیر ستاد هماهنگی اعتکاف دانش‌آموزی استان یزدحجت‌الاسلام سیدیحیی نجم‌الهدی، دبیر ستاد هماهنگی اعتکاف دانش‌آموزی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: 69 مسجد در سطح استان میزبان دانش‌آموزان معتکف خواهد بود که تاکنون  بیش از 8200 دانش‌آموز برای اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 5250 دانش‌آموز در 38 مسجد شهرستان یزد معتکف خواهند شد، البته این آمار قطعاً افزایش خواهد یافت و شاهد حضور بیشتر دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اعتکاف امسال خواهیم بود. این آمار تنها مربوط به اعتکاف دانش‌آموزی است و امکان دارد برخی از دانش‌آموزان در سایر مساجد به همراه خانواده‌ها و بزرگسالان در اعتکاف شرکت کنند. 

نجم‌الهدی افزود: برنامه‌های جانبی نیز در حاشیه اعتکاف امسال برنامه‌ریزی شده که تشکیل حلقه‌های معرفتی، مباحثه و پاسخ به شبهات، ارتباط با صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه، ویژه برنامه‌های قرآنی و ... از آن جمله است. همچنین با توجه به دهه فجر و در آستانه انتخابات و با توجه به نقش دانش‌آموزان در جامعه بویژه خانواده، حلقه‌هایی با این محوریت تشکیل و در این زمینه با مباحثی از جمله دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام بیان خواهد شد.    

دبیر ستاد هماهنگی اعتکاف دانش‌آموزی استان یزد بیان کرد: برای دانش‌آموزان معتکف بسته‌هایی با همکاری آستان قدس رضوی و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تهیه شده که در بین آنان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha