انتشار تلاوت شهید ناصر شفیعی + فیلم
کد خبر: 4195743
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
طنین خوش‌نوای بهشتی / 4

انتشار تلاوت شهید ناصر شفیعی + فیلم

شهید ناصر شفیعی از قاریان شهیدی است که به جای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه‌های فنی ایران، ترجیح داد به دفاع از میهن بپردازد.

انتشار تلاوت شهید ناصر شفیعی + فیلم

به گزارش ایکنا، شهید ناصر شفیعی، جمعه اول شهریور ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. او در کنار درس، به قرآن کریم هم علاقه‌مند بود و با گوش دادن نوار قرآن، تلاوت را فرا گرفت. البته در جلسات هم شرکت می‌کرد و خودش هم در مسجد، قرآن درس می‌داد.  

دوران نوجوانی ناصر شفیعی مصادف با شروع جنگ تحمیلی شد. زمانی که ناصر می‌خواست به جبهه برود، مادر شرط حضور او در جبهه را قبولی در دانشگاه گذاشت و ناصر هم در سال ۱۳۶۵ پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، با شرکت در کنکور سراسری موفق شد در رشته عمران دانشگاه صنعتی شریف قبول شود. 

این شهید والامقام اواسط مهر سال ۱۳۶۵ از طریق پایگاه شهید بهشتی تهران به منطقه آموزشی رفته و در آبعلی تعلیمات نظامی را آموخت. سپس با لشکر محمد رسول الله(ص) به جبهه اعزام و در عملیات کربلای ۵ شرکت کرد. او در اردیبهشت سال ۱۳۶۶ مصادف با ماه مبارک رمضان، برای دومین بار راهی جبهه‌ها و رهسپار خطوط جنگی غرب کردستان شد.

سرانجام ناصر شفیعی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۶، مصادف با روز عرفه در عملیات نصر۷ شرکت کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه تلاوتی از شهید ناصر شفیعی بارگذاری شده است. این تلاوت به همت سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ گردآوری شده و کارهای موشن‌گرافی نیز بر روی آن صورت گرفته است. او در این تلاوت آیه 23 سوره مبارکه احزاب و سوره مبارکه حمد را تلاوت کرده است. 

انتهای پیام
captcha