رزمایش «ایران قوی - حضورحداکثری» در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4195580
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

رزمایش «ایران قوی - حضورحداکثری» در ارومیه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش «ایران قوی - حضور حداکثری» به صورت استانی و با حضور فعالان فرهنگی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

مجتبی حاجی‌زاده معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربیمجتبی حاجی‌زاده معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: رزمایش استانی «ایرانی قوی - حضور حداکثری» با عنوان «مثل مصطفی2» ضمن  حضور فعالان فرهنگی و هنری آذربایجان غربی به صورت متمرکز در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به استعداد 170 نفر در ارومیه برگزار خواهد شد، ادامه داد: گروه‌‌های مرجع در حوزه روشنگری، کتاب، تئاتر، اکران فیلم، سرود و آفرینش‌های هنری در این رزمایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی هدف از برپایی این رزمایش را توانمندسازی و فعال‌سازی سرشبکه‌های فرهنگی در سطح شهرستان‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در این رویداد با استفاده از اساتید مجرب تلاش خواهیم کرد فعالان فرهنگی را توانمند کنیم تا بتوانند با استفاده از ابزارهای هنری تولید محتوا کرده و جامعه را به سمت مشارکت حداکثری در انتخابات سوق دهند.

حاجی‌زاده به اجرای این رزمایش در دو بخش عمومی و تخصصی اشاره کرد و بیان داشت: در بخش نخست نسبت به انگیزه‌بخشی، بالا بردن مهارت‌های گفتمانی و تبلیغی تلاش خواهد شد تا افراد برای ورود به بخش تخصصی آماده شوند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در این رزمایش شرکت‌کننده‌ها از محضر اساتید اعزامی از دانشگاه جامع امام حسین تهران و مدرس شبکه فرهنگی بسیج استان بهره‌مند خواهند شد، گفت:  سرفصل‌های مختلف و مفیدی برای ارائه در این رویداد تعیین شده است که به نوعی گامی در زمینه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه رزمایش «مثل مصطفی 2 » در شهرستان‌ها نیز در قالب کارگاه‌های 50 تا 100 نفری برگزار می‌شود، ادامه داد: برای ارتقای کمی و کیفی محتوای آموزشی نهایت تلاش شده که امید است مورد استقبال قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محورهای مورد تمرکز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با نظام اسلامی حوزه جمهوریت و مردم‌سالاری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است، براین‌اساس نظام سلطه و ایادی آن تلاش مذبوحانه و حداکثری را صرف کم‌رونق کردن انتخابات کرده‌اند در این راستا تلاش می‌کنند یک تصویر مخدوش و غیرواقعی از گسست ملت و حاکمیت در اذهان عمومی ارائه دهند، بنابراین برپایی باشکوه دو انتخابات پیش‌رو حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha