اعزام یک هزار معلم از فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس
کد خبر: 4195555
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
در اقدامی هماهنگ و بارمز مقدس یاعلی ابن ابی‌طالب انجام شد:

اعزام یک هزار معلم از فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: یک هزار معلم استان فارسی به اردوی راهیان نور و پیشرفت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.

اعزام یک هزار معلم از فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از فارس و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ایمان ایمانی‌فر رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس در آیین اعزام یک هزار معلم از سراسر استان فارس که در اقدامی هماهنگ و با رمز مقدس یاعلی ابن ابیطالب از چهارده نقطه استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند، گفت: این کاروان بزرگترین کاروان اعزام معلمان کشور به اردوی راهیان نور و پیشرفت محسوب می‌شود.

ایمانی‌فر افزود: رمز آغاز این اقدام بزرگ فرهنگی در استان توسط سرهنگ هاشم جمالی، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس اعلام شد.

ایمانی‌فر با اشاره به اینکه این کاروان مشتمل بر ۲۳ دستگاه اتوبوس است، گفت: ۹ دستگاه اتوبوس متعلق به معلمان آقا و مابقی نیز ویژه بانوان فرهنگی است.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس افزود: یادواره شهدای معلم استان فارس که پیش یادواره کنگره بزرگ امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس نیز می‌باشد، در روز دوم این اردو در خرمشهر با حضور مسوولین کشوری و استانی و معلمان شرکت کننده در این اردو برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه بیش از چهارهزار و ۲۱۲ شهید معلم و دانش اموز در استان فارس وجود دارند، گفت: این آمار قریب به یک سوم شهدای استان فارس را تشکیل می دهند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: بازدید از منطقه عملیاتی علقمه، هویزه و چزابه و حضور در معراج شهدای اهواز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این اردو است. 

ایمانی فر با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌های این اردو برعهده خود معلمان شرکت کننده است، گفت: معلمان استقبال چشمگیری از این اردو داشتند، به نحوی که بلافاصله پس از اعلام آغاز ثبت نام، تقریبا ظرفیت تکمیل شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس در پایان گفت: این دومین اعزام معلمان به اردوهای راهیان نور و پیشرفت در سال جاری است و انشالله کاروان‌های بعدی معلمان هم در هفته‌های آینده به این اردوها اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha