مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار ملی را تضمین می‌کند
کد خبر: 4195328
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ :

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار ملی را تضمین می‌کند

سرهنگ وهاب عباسفام گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات‌های مختلف تضمین اقتدار ملی را در پی دارد.

سرهنگ وهاب عباسفام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ وهاب عباسفام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز دوم بهمن ماه در نشست روشنگری طرح شهید آرمان علی‌وردی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد فضه‌خاتون این شهرستان برگزار شد، گفت: انتخابات به معنای واقعی کلمه مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی جهاد تبیین را لازمه برپایی انتخابات باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در این رویداد ایران اسلامی را بیش از پیش و در همه زمینه‌ها قوی می‌کند و باعث ترس و هراس دشمنان نظام  و انقلاب می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ شود، بنابراین حضور پرشور و حداکثری ما دشمنان را مایوس کرده و توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد و مشارکت در این عرصه بیانگر پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط خاصی هم اکنون در جهان و منطقه حاکم است، میزان مشارکت مردم پیام معنی‌داری به دنیا می‌دهد، بنابراین اهمیت مشارکت در انتخابات باید برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان کشورمان تبیین شود.

عباسفام گفت: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رای اولی‌ها در انتخابات فراهم شود چرا که حضور فعال رای اولی‌ها بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید؛ بنابراین نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگرانه با حضور این طیف از جامعه باید به صورت مستمر برپا شود.

انتهای پیام
captcha