برگزاری نشست‌های تخصصی نماز در مدارس البرز
کد خبر: 4195245
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

برگزاری نشست‌های تخصصی نماز در مدارس البرز

مدیر ستاد اقامه نماز البرز از برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت نماز در مدارس استان خبر داد و گفت: این برنامه در دو قالب کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان‌های دینی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، مدیر ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت نماز در مدارس استان اظهار کرد: نشست‌های دانش‌آموزی در هر ماه ویژه برگزار می‌شود که هدف اصلی آن بیان سؤالات و شبهات دینی و رفع دغدغه‌های ذهنی و ترغیب دانش‌آموزان به فرهنگ نماز است.

وی گفت: نشست‌های دانش‌آموزی در دو قالب کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان‌های دینی اجرا می‌شود و در آن مسائل و مباحث مربوط به موضوع نماز، از جمله انتظارات فردی، اجتماعی و راهکارهای عملی گسترش فرهنگ نماز در بین نسل امروز توسط اساتید و شرکت‌کنندگان در تعاملی دو سویه از نظرات و پیشنهادات مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد.

این مسئول ارائه آموزش‌های عملی و علمی در خصوص چگونگی ترغیب و تشویق کودکان برای اقامه نماز و آشنایی با تصویرسازی عینی آثار و برکات نماز برای کودکان را از جمله اهداف برگزاری نشست‌های نمازی ویژه دانش‌آموزان عنوان کرد.

مرادی تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های هم‌اندیشی ویژه خانواده با موضوع نماز و همچنین ارائه برنامه‌هایی در سطوح دانشگاهی و بررسی مسائل مربوط به آن به‌صورت پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این ستاد در برطرف‌ کردن چالش‌های اقامه نماز است.

انتهای پیام
captcha