جهاد تبیین نشاط اجتماعی به دنبال دارد
کد خبر: 4195134
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:

جهاد تبیین نشاط اجتماعی به دنبال دارد

رضا ابراهیمی گفت: دستگاه‌های اجرایی و نخبگان برای جهاد تبیین تلاش کنند چراکه نشاط اجتماعی به دنبال خود می‌آورد.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، امروز یک بهمن در نشست شورای اطلاع‌‌رسانی که در ارومیه برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات ولایت‌فقیه اهتمام برای جهاد تبیین است، پس باید این مقوله را با جدیت دنبال کنیم.

وی ادامه داد: هر گونه قدمی که در راستای جهاد تبیین برداشته می‌شود، مثبت و سازنده بوده و به طور قطع نشاط اجتماعی را به دنبال آورده و دسیسه‌ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که القای یاس و ناامیدی به جامعه است از این رهگذر خنثی می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان اقدامات و دستاوردهای نظام اشاره کرد و گفت: تبیین دستاوردها تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود، که لازم است در این زمینه به صورت هنرمندانه و با عزم راسخ تلاش شود.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا یاس و ناامیدی در جامعه و بین مردم ایجاد کنند، اضافه کرد: برای مقابله با این امر و برای خنثی کردن توطئه‌‌های دشمنان نظام و انقلاب، اقدامات تبیینی در خصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

وی یکی از مهمترین برهه‌ها در این ارتباط را ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، باید از این فرصت به صورت حداکثری استفاده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، جهاد تبیین و نهضت روشنگری از اهمیت مضاعف برخوردار می‌شود که باید در این سمت و سو اقدامات اساسی انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha