ثبت‌نام اعتکاف «مادر و دختری» در ازنا آغاز شد
کد خبر: 4194774
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

ثبت‌نام اعتکاف «مادر و دختری» در ازنا آغاز شد

ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف «مادر و دختری» ویژه دختران متولدین 1387 به قبل همراه با مادر از امروز، 30 دی‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی ازنا آغاز شد.

اعتکافبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد اعتکاف شهرستان ازنا و کانون  فرهنگی تبلیغی فاطمه‌الزهرا(س) این شهرستان به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف «مادر و دختری» و همچنین اعتکاف ویژه گروه سنی 18 سال به بالا متولدین سال 1384 به قبل اقدام کرده است.

ثبت‌نام از دختران 15 ساله متولدین 1387 به قبل همراه با مادر با ظرفیت محدود است و مکان برگزاری این مراسم در مسجدالنبی(ص) واقع در کوی انوشه اعلام شده است.

زمان ثبت‌نام جهت شرکت در مراسم اعتکاف «مادر و دختری» از 30 دی‌ماه تا تا سوم بهمن‌ماه امسال است و مکان ثبت‌نام ویژه بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا واقع در فاز یک اعلام شده و برای پاسخگویی به سؤالات نیز شماره 43423652 در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‎توانند از ساعت 10 تا 13 با مراجعه حضوری برای ثبت‌نام اقدام کنند.

از شرایط ثبت‌نام این است که مبلغ دو میلیون ریال به شماره کارت اعلام شده از سوی اداره تبلیغات اسلامی ازنا واریز شود که در این راستا همراه داشتن فیش واریزی و یا پول نقد و همچنین همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه در محل ثبت‌نام الزامی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha