پویش «ملک سلیمان» برگزار شد
کد خبر: 4194377
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
با هدف گرامیداشت شهدای کرمان و شهید سلیمانی

پویش «ملک سلیمان» برگزار شد

پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» با مشارکت مرکز رسانه کتاب «پنج و هفت» و «نهاد کتابخانه‌های عمومی» آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه هنری، پویش کتابخوانی، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «ملک سلیمان» به مناسبت گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت کتاب‌های «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مصطفی شاهکرم از انتشارات سوره مهر و «آورتین» نوشته بهزاد دانشگر از انتشارات ستارگان درخشان آغاز شد.

نمایشنامه‌نویسی و نحوه نگارش آن در این پویش به دو شکل صوتی و تصویری صورت می‌گیرد.

جوایز نقدی و غیرنقدی پویش ملک سلیمان ۵۵ میلیون تومان است که جایزه‌ی ۵میلیون تومانی نقدی این پویش به شرح زیر، متعلق به موفق‌ترین هنرجویان بخش کنشگری پویش ملک سلیمان است:

جایزه نقدی بهترین داستان‌: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جایزه نقدی بهترین نمایشنامه و پادکست صوتی: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جایزه نقدی بهترین نقد ادبی: ۵۰۰,۰۰۰ تومان

این پویش توسط حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت مرکز رسانه کتاب «پنج و هفت» و «نهاد کتابخانه‌های عمومی» صورت گرفته است.

علاقه‌مندان پس از مطالعه‌ی حداقل یکی از ۲ کتاب موردنظر می توانند از طریق سایت کتاب‌بازی به نشانی اینترنتی https://ketabbaazi.ir/Games و سکوی شاد جهت شرکت و اطلاع از شیوه‌نامه اقدام کنند.

برگزاری پویش «ملک سلیمان» با هدف گرامیداشت شهدای کرمان و شهید سلیمانی

«کتاب بازی» بستری برای برگزاری پویش‌های کتاب‌خوانی و داستان‌نویسی، مبتنی بر گیم‌فیکیشن است و در کنار بازی سعی در کنشگر ساختن مخاطب، معرفی کتاب‌ها و ناشران تخصصی کودک و نوجوان دارد.

همچنین کتاب‌بازی برگزاری پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌های چریکی» و پویش کتاب‌خوانی «زنگ تفریح» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس با محوریت سه کتاب کودکستان آقا مرسل، قاطر غنیمتی و گردان بلدرچین‌ها با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی را در کارنامه‌ خود دارد.

انتهای پیام
captcha