5 پیش اجلاس نماز در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4194340
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

5 پیش اجلاس نماز در البرز برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: هر ساله پیش از برگزاری اجلاس استانی نماز، پیش اجلاس نماز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که امروز در شهرستان‌های کرج، چهارباغ و نظرآباد و روز شنبه، ۳۰ دی‌ماه در شهرستان‌های فردیس و طالقان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل مرادی، مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: اجلاس نماز با هدف بسترسازی مناسب فرهنگی و اجتماعی برای ترغیب نسل آینده به اقامه نماز براساس معرفت، بصیرت و بینش اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: هر ساله پیش از برگزاری اجلاس استانی نماز، پیش اجلاس نماز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که امروز، 27 دی‌ماه در شهرستان‌های کرج، چهارباغ و نظرآباد و روز شنبه، ۳۰ دی‌ماه در شهرستان‌های فردیس و طالقان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با بیان اینکه اجلاس استانی نماز نیز روز یکشنبه، یکم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: اجلاس شهرستانی نماز در ساوجبلاغ و اشتهارد به‌دلیل اقدام دیرهنگام در برگزاری جلسات به پس از اجلاس استانی موکول شده است.

مرادی با اشاره به اینکه اجلاس استانی نماز البرز با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در تالار شهیدان نژاد‌فلاح کرج برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران و ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: در این مراسم از فعالان نماز و یاور نمازها و همچنین مدیران کل برتر در برگزاری نماز جماعت تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha