اکران فیلم‌های چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کردستان
کد خبر: 4194304
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

اکران فیلم‌های چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کردستان

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اکران فیلم‌های چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کردستان خبر داد و گفت: ۱۶ فیلم سینمایی برای اولین بار در دو سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج در دهه فجر امسال اکران می‌شود.

جشنواره فجر

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید محمودی، سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، ۲۶ دی در نشست هماهنگی برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان که با حضور حیدر مرادی رئیس پردیس سینمایی بهمن سنندج و کارشناسان مربوطه برگزار شد، گفت: یکی از رویدادهای جذاب و هنری ایام دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور اکران فیلم‌ جشنواره دوره چهل و دوم در استان و شهر سنندج است.

وی از اکران فیلم‌های چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کردستان خبر داد و افزود: ۱۶ فیلم سینمایی برای اولین بار در دو سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج در دهه فجر اکران و تقدیم علاقمندان به فیلم‌های سینمایی می‌شود.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: بهترین فیلم‌های تولیدی یک سال اخیر سینمای ایران در حداقل در دو سانس در سالن‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج و در صورت موافقت سازمان سینمایی در شهرهای سقز و بیجار نیز اکران خواهند شد.

انتهای پیام
captcha