بصیرت‌آفرینی لازمه مبارزه با شبهه‌افکنی دشمنان انقلاب است
کد خبر: 4193963
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

بصیرت‌آفرینی لازمه مبارزه با شبهه‌افکنی دشمنان انقلاب است

محسن رشیدی گفت: دشمنان سعی دارند که در حوزه مقدسات و دفاع مقدس با ایجاد شبهه جوانان این سرزمین را از هویت اصلی خود دور نگه دارند و با تحریف واقعیات دفاع مجاهدانه رزمندگان را زیر سؤال ببرند که مقابله با این مسائل نیاز به روشنگری و بصیرت‌آفرینی دارد.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده از فضای مجازی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان اظهار کرد: نسل جوان امروز با توجه به علاقه و  شرایط جوامع امروزی ارتباط تنگاتنگی با فضای مجازی دارد.

وی با اشاره به اینکه جذابیت و سرعت انتقال مطالب، عکس، تصاویر و... در فضای مجازی باعث شده گرایش به سیر در دنیای مجازی روز به روز بیشتر شود، بیان کرد: باید محتوا و مطالب مورد نظر خود را به تناسب در فضای مجازی نشر داده و نگذاریم بیشتر از این جوانان ما درگیر محتواهای نادرست شوند.

رشیدی با اشاره به ضرورت بیان و انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای پیروزی در عملیات‌ها و غلبه بر دشمن متجاوز خلاقیت‌ها و ابتکارات قابل توجهی به‌کار می‌بردند که لازم هست با تولیدات هنری، رسانه‌‏ای و مجازی جذاب برای جوانان و نوجوانان بیان شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: دشمنان سعی دارند که در حوزه مقدسات و دفاع مقدس با ایجاد شبهه جوانان این سرزمین را از هویت اصلی خود دور نگه دارند و با تحریف واقعیات دفاع مجاهدانه رزمندگان را زیر سؤال ببرند که مقابله با این مسائل نیاز به روشنگری و بصیرت‌آفرینی دارد.

وی به نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که هفته گذشته در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اشاره کرد و افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کشور به‌عنوان نهاد مرجع در زمینه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس شناخته می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه براساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور قدرتمند در فضای مجازی و تولید محتوا برای انتشار در این فضا یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، ادامه داد: در این زمینه، تاکنون اقدامات گسترده‌ای صورت  گرفته است.

وی با بیان اینکه از نمایشگاه‌های «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» عموم مردم می‌توانند بازدید کنند، گفت: باید در راستای برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها از ظرفیت افراد توانمند بیشتر استفاده و نظرات و پیشنهادت بازدیدکنندگان جمع‌آوری شود.

رشیدی بیان کرد: برای به نتیجه مطلوب رسیدن در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی بایستی زیرساخت‌ها فراهم شود، کشور ما نیازمند اینترنت داخلی است که عزم مسئولان حوزه ارتباطات و فضای مجازی کشور را می‌طلبد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ظرفیت و امکانات متفاوت در استان‌ها، گفت: با وجود فضای مجازی نباید استفاده از فضای حقیقی و ارتباطات بصری و حقیقی غافل شویم چرا که شرایط ارائه همه دستاوردها در فضای مجازی هنوز فراهم نیست.

انتهای پیام
captcha