تراکم بالا در کلاس‌های درس کرج با ساخت 45 مدرسه برطرف می‌شود
کد خبر: 4193799
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

تراکم بالا در کلاس‌های درس کرج با ساخت 45 مدرسه برطرف می‌شود

احمد افضلی با اشاره به اینکه تراکم بالا در کلاس‌های درس کرج با ساخت 45 مدرسه برطرف می‌شود، گفت: موانع برای تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مدرسه باید برطرف شود.

مدرسه سازی

به گزارش ایکنا از البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز، 24 دی‌ماه در جلسه رفع مسائل و مشکلات مربوط به نهضت مدرسه‌سازی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: با توجه به تأکید استاندار البرز، کرج به ۴۵ مدرسه دیگر نیاز دارد. در این راستا بیشترین نیاز به مدرسه مربوط به شهرهای کرج و فردیس است که شهرداران مربوطه باید با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز نسبت به تأمین زمین مورد نیاز و یا رفع موانع و مشکلات اقدام کنند.

وی بیان کرد: شایسته است فرمانداری فردیس نیز در راستای رفع کمبود فضای آموزشی در این شهرستان در نشستی مشترک با شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی البرز تمهیدات لازم را درباره اراضی مورد نیاز در نقاط پرتراکم جمعیت دانش‌آموزی اتخاذ کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به بهره‌برداری از مدارس جدید یادآور شد: با توجه به نیاز مبرم منطقه حصار و همچنین فرارسیدن دهه فجر، اداره‌کل نوسازی مدارس استان البرز ترتیبی اتخاذ کند تا مدارس حضرت خدیجه(س) و قلم‌چی واقع در خط چهار حصار به بهره‌برداری برسند.

به گفته وی استهلاک و فرسودگی برخی مدارس استان از جمله دغدغه‌هایی است که باید تمهیدات لازم برای آن اتخاذ شود. در این راستا مقرر شد آموزش و پرورش البرز فهرستی از مدارسی که به مرمت و تعمیر نیاز دارند، در اختیار اداره‌کل نوسازی مدارس قرار دهد تا برنامه‌ریزی لازم جهت مرمت و بازسازی آنها انجام شود.

انتهای پیام
captcha