آیین آغاز هجدهمین جشنواره «شعر فجر» در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4193787
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
فردا

آیین آغاز هجدهمین جشنواره «شعر فجر» در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: آیین رونمایی پوستر و آغاز به‌کار هجدهمین جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» ساعت ۱۵ فردا، ۲۵ دی‌ماه به میزبانی رشت برگزار می‌شود.

امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان، امیرحسین طاهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان از برگزاری جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» به میزبانی رشت خبر داد و اظهار کرد: آیین رونمایی از پوستر و آغاز به‌کار هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به میزبانی شهر رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آیین سال گذشته در شیراز برگزار شده بود، افزود: امسال این رونمایی با حضور مدیرعامل خانه کتاب ایران و تعدادی از شاعران کشوری و استانی انجام و در حاشیه این مراسم، از استاد احمد خدادوست یکی از شاعران برجسته حوزه کودک و نوجوان تقدیر می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه امید است افتتاحیه این مراسم آغازی بر اتفاقات خوب در جشنواره شعر فجر باشد، گفت: نام گیلان با فرهنگ، ادبیات و هنر عجین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام اینکه دبیری علمی این جشنواره را علیرضا قزوه بر عهده دارد، گفت: این رونمایی ساعت ۱۵ فردا، ۲۵ دی‌ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha