آمار شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۶ نفر رسید
کد خبر: 4193639
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

آمار شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۶ نفر رسید

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شمار شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به ۲۶ نفر رسید.

شهدابه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پی حادثه تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به گلزار شهدای کرمان ۲۶ دانش‌آموز کرمانی به شهادت رسیدند، گفت: تعداد شهدای این حادثه ۹۳ نفر اعلام شده است که ۲۶ نفر از این شهدا دانش‌آموز هستند و از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر هستند.

وی افزود: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از شهرستان کرمان مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان هستند.

رضایی اظهار کرد: از ۲۶ شهید دانش‌آموز استان کرمان، یک نو‌آموز پیش‌دبستانی، یک دانش‌آموز با نیازهای ویژه، ۱۳ دانش‌آموز دوره ابتدایی، ۵ نفر هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و ۶ نفر نیز دانش‌آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در این حادثه تروریستی سیدمیثم حسینی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز به شهادت رسید و اعضای بدن این شهید بزرگوار به بیماران نیازمند اهدا شد. شهیده فائزه رحیمی دانشجو معلم ورودی ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

انتهای پیام
captcha