دوره آموزشی ترویج نماز ویژه مدارس غیر دولتی ایلام برگزار شد
کد خبر: 4192645
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

دوره آموزشی ترویج نماز ویژه مدارس غیر دولتی ایلام برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام از برگزاری دوره آموزشی ترویج نماز در قالب طرح مبین ویژه مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان خبر داد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلامبه گزارش ایکنا ایلام، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، علی درویشی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در گردهمایی جامعه فرهنگی ضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه دشمنان در به شهادت رساندن زائران مزار شهید سلیمانی، اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران همواره در محاسبات خود دچار خطای راهبردی می‌شوند و به گمان خود با دست زدن به ترور و شهادت می‌تواند در عزم و اراده مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد کنند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی و باشکوه برگزار کردن نماز در مدارس، گفت: این امر، علاوه بر ایجاد احساس معنویت و خلوص در میان دانش‌آموزان، اتحاد و یک دلی را نیز گسترش داده و سبب پیشگیری دانش آموزان از ابتلا به رذایل اخلاقی خواهد شد. اجرای طرح مبین در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با الگوپذیری دانش‌آموزان از معلمان با استقبال خوبی همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: توجه و تأکید مربیان و معلمان به اقامه نماز در مدارس باعث الگوپذیری دانش‌آموزان خواهد شد و درنهایت به واسطه انجام این فریضه الهی، شاهد تأثیر آن در رفتار دانش آموزان خواهیم بود چرا که نماز و انجام فرایض دینی از مهم‌ترین عوامل تأثیر بر روح و روان انسان است.

انتهای پیام
captcha